@misc{Fulneczek_Roman_Strategia_1998, author={Fulneczek, Roman}, contributor={Styś, Aniela. Promotor}, identifier={Sygnatura: DR 858}, year={1998}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 1998, s.}, description={Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.}, publisher={Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Część pracy poświęcona jest rozważaniom ogólnym, dotyczącym orientacji marketingowej na rynku usług ubezpieczeniowych. Przeprowadzono analizę uwarunkowań prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w Polsce w okresie transformacji ustrojowej i gospodarczej. Przedstawiono genezę uczestników oraz zachodzące pomiędzy nimi relacje. Omówiono podstawowe zagadnienia strategii marketingowej, a więc idea, algorytm. Scharakteryzowane zostało PZU SA usytuowane w otoczeniu.}, title={Strategia marketingowa instytucji ubezpieczeniowej : (na przykładzie PZU SA)}, type={rozprawa doktorska}, keywords={instrumenty marketingowe, instytucja ubezpieczeniowa, marketing, rynek finansowy, strategia marketingowa, ubezpieczenia, usługi ubezpieczeniowe}, }