@misc{Raszkowski_Andrzej_Strategia_2011, author={Raszkowski, Andrzej}, year={2011}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 179, s. 173-183}, publisher={Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Artykuł omawia strategię promocji miasta na przykładzie Szklarskiej Poręby. Na wstępie przedstawiono przesłanki tworzenia Strategii Promocji Miasta Szklarska Poręba. Wśród nich na uwagę zasługuje potrzeba ukierunkowania działań promocyjnych w kilkuletnim horyzoncie czasowym, koordynacji aktywności promocyjnej, wzmacniania marki miasta, konkurowania na najwyższym poziomie. W dalszej części przedstawiono wybrane elementy strategii promocji, które mogą wspomagać wypracowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, takie jak Kapituła Promocji Miasta Szklarska Poręba, usystematyzowane obszary promocji czy markowe produkty turystyczne miasta.}, title={Strategia promocji miasta na przykładzie Szklarskiej Poręby}, type={artykuł}, keywords={miasto, promocja, strategia}, }