@misc{Jefmański_Bartłomiej_Rozmyty_2011, author={Jefmański, Bartłomiej}, year={2011}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 179, s. 335-346}, publisher={Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Celem opracowania jest ocena kompetencji pracowników branży turystycznej regionu Kotliny Kłodzkiej. W tym celu zaproponowano zastosowanie analizy luk jakości opracowanej na gruncie badań jakości usług. W artykule scharakteryzowano również nowe podejście w analizie luk jakości, polegające na zastosowaniu elementów teorii zbiorów rozmytych. Wyniki oszacowania luk jakości w kompetencjach pracowników z zastosowaniem liczb rozmytych zaprezentowano w empirycznej części opracowania.}, title={Rozmyty model luk jakości w ocenie kompetencji pracowników branży turystycznej regionu Kotliny Kłodzkiej}, type={artykuł}, keywords={jakość, turystyka, region, modelowanie}, }