@misc{Machowska-Szewczyk_Małgorzata_Analiza_2010, author={Machowska-Szewczyk, Małgorzata and Sompolska-Rzechuła, Agnieszka}, year={2010}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 141, s. 9-20}, publisher={Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={W pracy podjęto temat analizy częstości kupowania przez Internet w środowisku studentów wybranych szczecińskich uczelni. Celem badania była próba określenia determinant wpływających na częstość dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu. Do osiągnięcia celu wykorzystano analizę korespondencji, która pozwoliła na określenie powiązań występujących między kategoriami zmiennych przyjętych do opisu zjawiska kupowania przez Internet, jak np. miejsce dokonywania zakupów, powody dokonywania zakupów, najczęściej kupowane produkty, forma dokonywania płatności oraz transportu. Spośród zmiennych demograficzno-społecznych w badaniu uwzględniono jedynie płeć kupujących, pozostałe zmienne wykazywały niezależność ze zmienną określającą częstość zakupów przez Internet.}, title={Analiza korespondencji w badaniu postaw osób dokonujących zakupów przez Internet}, type={artykuł}, keywords={analiza korespondencji, zakupy przez Internet, kwestionariusz ankiety}, }