@misc{Karasiewicz_Grzegorz_Segmentacja_2010, author={Karasiewicz, Grzegorz and Wykrytowicz, Jan}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 70-80}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Od wprowadzenia do teorii marketingu w 1956 roku przez Smitha pojęcia "segmentacja rynku" stało się ono jednym z najczęściej poruszanych zagadnień w publikacjach marketingowych. W ostatnim czasie coraz więcej uwagi w literaturze przedmiotu poświęca się ograniczeniom stosowania segmentacji i rozbieżnościom między modelami teoretycznymi a praktyką stosowania podejścia segmentacyjnego. W niniejszym tekście autorzy dokonują przeglądu literatury poświęconej tym kwestią i proponują klasyfikację barier w odniesieniu do poszczególnych etapów segmentacji rynku.}, title={Segmentacja rynku - bariery metodyczne i organizacyjne}, type={artykuł}, keywords={etapy segmentacji, bariety segmentacji, implementacja segmentacji}, }