@misc{Spyra_Zbigniew_Możliwości_2010, author={Spyra, Zbigniew and Piotrowski, Paweł}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 146-155}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={W referacie przedstawiono możliwości zastosowania techniki badawczej Mystery Shopping do badania poziomu jakości świadczenia usług turystycznych. Zaprezentowano przykłady związane z badaniami w biurach podróży, hotelach, punktach informacji turystycznej, przedstawiono również możliwości aplikacji techniki przy badaniu sieciowych produktów turystycznych. Autorzy podkreślili te elementy obsługi, na które zwraca się uwagę w badaniu obiektów poszczególnych kategorii.}, title={Możliwości aplikacji koncepcji badawczej Mystery Shopping na rynku turystycznym}, type={artykuł}, keywords={Mistery Shopping, rynek turystyczny, informacja turystyczna, jakość usług}, }