@misc{Skowron_Łukasz_Wykorzystanie_2010, author={Skowron, Łukasz}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 156-169}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={W dobie dynamicznych zmian rynkowych wszystkie organizacje niezależnie od rozmiarów i sektorów, w jakich działają, w celu zapewnienia przetrwania na tynku i dalszego rozwoju zmuszone są do efektywnego zarządzania relacjami na płaszczyźnie firma-klient. Model EPSI stanowi efektywne narzędzie, dzięki któremu firmy mogą cyklicznie i obiektyw- nie mierzyć skuteczność swoich działań w stosunku do określonej grupy klientów, porównać uzyskiwane wyniki z wynikami firm konkurencyjnych oraz dobrać strategię, która pozwoli na ciągłe usprawnianie działań w obszarze obsługi i relacji z klientami, co w konsekwencji przyczynia się do wzrostu wyników finansowych. Można zatem powiedzieć, że model powinien się stać fundamentem procesu zarządzania relacjami z klientami w każdej nowoczesnej organizacji ze szczególnym uwzględnieniem sektora usług bankowych.}, title={Wykorzystanie modelu EPSI w badaniach lojalności klienta usług bankowych w wybranych krajach Unii Europejskiej}, type={artykuł}, keywords={satysfakcja klienta, lojalność klienta, sektor usług bankowych}, }