@misc{Sojkin_Bogdan_Determinanty_2010, author={Sojkin, Bogdan}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 73-81}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Istota i cele badań marketingowych nie uległy zmianie, ale globalizacja, rozwój technologii informacyjnej oraz przemiany zachowań konsumentów wprowadzają korekty do technologii ich realizacji. Nowe rozwiązania oferowane przez technikę i technologię wykorzystywane w badaniach zmieniły ich formę, przebieg i organizację. Jednym z rezultatów tych zmian są instrumenty pomiaru w badaniach marketingowych. Standardowe instrumenty są modyfikowane bądź zastępowane nowymi - doskonalszymi i bardziej efektywnymi.}, title={Determinanty kształtowania instrumentu pomiarowego w badaniach marketingowych}, type={artykuł}, keywords={projekt badań, instrument pomiarowy, determinanty wyboru, mierniki, skuteczność pomiaru}, }