@misc{Sobczyk_Milena_Zastosowanie_2022, author={Sobczyk, Milena}, contributor={Brach, Jarosław. Redakcja and Dziaduch, Izabela. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2022.23.7.6}, year={2022}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2022, s. 85-98}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Konkurencja na dzisiejszym rynku jest tak silna, że świadczone usługi muszą być na jak najwyższym poziomie. W innym wypadku istnieje ryzyko utraty klientów. Z tego powodu przedsiębiorstwa powinny ciągle monitorować i ulepszać oferowane klientom usługi. Celem niniejszego artykułu jest zbadanie i pomiar oczekiwań wraz ze stopniem zadowolenia klientów z oferowanych przez MPK Sieradz usług przewozowych. Do jego osiągnięcia wybrano metodę Customer Satisfaction Index – opisano jej etapy i przywołano niezbędne wzory. Po uzyskaniu wyniku o wartości 69% utworzono mapę jakości, która pozwoliła zobrazować, jak klienci – pod względem oceny i wagi – zapatrują się na poszczególne wymagania.}, title={Zastosowanie metody CSI w ocenie jakości usług komunikacji miejskiej w Sieradzu}, type={rozdział}, keywords={jakość usług, metoda CSI, komunikacja miejska, quality of services, CSI method, public transport}, }