@misc{Szymańska_Marika_Manipulowanie_2010, author={Szymańska, Marika and Trubisz, Ewelina}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 457-464}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest pokazanie, jak bardzo założenia strategii CSR (Corporate Social Responsibility) mogą odbiegać od motywów i sposobów wdrażania przez wybraną firmę. W wielu przypadkach tego typu strategia jest wykorzystywana jako jedno z efektywniejszych narzędzi PR, pomagających w budowaniu wizerunku firmy przyjaznej środowisku i zaangażowanej w dialog społeczny. Rozważania zostały oparte na przykładzie koncernu tytoniowego British American Tobacco (BAT), który poprzez okazjonalne działania filantropijne określa swoją strategię jako odpowiedzialną społecznie.}, title={Manipulowanie strategią CSR w branży tytoniowej na przykładzie koncernu British American Tobacco}, type={artykuł}, keywords={CSR, etyka, strategia, zarządzanie, narzędzia PR}, }