@misc{Klimkiewicz_Katarzyna_Społeczna_2009, author={Klimkiewicz, Katarzyna}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 43, s. 200-207}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={CSR (Corporate Social Responsibility) stanowi istotny czynnik budowania zaangażowania pracowników i ważny aspekt skutecznego budowania marki pracodawcy. W związku z tym przedstawiono rozważania dotyczące relacji pomiędzy społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa a budowaniem jego wizerunku jako dobrego pracodawcy. Omówiono także ogólne założenia dotyczące budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy. (fragment tekstu)}, title={Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a wizerunek przedsiębiorstwa jako pracodawcy}, type={artykuł}, }