@misc{Bielawski_Piotr_Kryzys_2009, author={Bielawski, Piotr}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 78, s. 183-197}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Specjaliści PR niemal w każdej organizacji są osobami pracującymi w chronicznym kryzysie, którego przyczyny są dość złożone. Są często postrzegani jako ci, którzy zajmują się tylko (albo przede wszystkim) kontaktami z mediami. Najczęściej oceniani są niemal wyłącznie na podstawie osiąganego efektu prasowego. Zaniedbywanie tak ważnej dziedziny, jak zarządzanie informacjami, staje się bardzo często przyczyną eskalacji kryzysów, które przecież towarzyszą funkcjonowaniu każdej organizacji. Niekiedy przyczyną kłopotów firmy jest wyłącznie nieumiejętne wykorzystywanie PR, łamanie podstawowych "reguł gry", zaburzenia w funkcjonowaniu organizacji itp.}, title={Kryzys chroniczny i kryzys wtórny}, type={artykuł}, keywords={public relations, sytuacja kryzysowa, zarządzanie informacją, wizerunek, opinia publiczna, mass media}, }