@misc{Kuźniar_Wiesława_Wybrane_2011, author={Kuźniar, Wiesława}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 779-789}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={W artykule przedstawiono teoretyczne i praktyczne aspekty atrakcyjności produktu turystycznego regionu, którego jakość uwarunkowana jest czynnikami o charakterze zarówno materialnym, jak też niematerialnym. W przypadku Bieszczadów składa się on z szeroko rozumianej oferty usług turystycznych, świadczonych na poziomie gmin powiatu bieszczadzkiego i leskiego. Ich aktywność turystyczna koordynowana jest przez wiele podmiotów i stowarzyszeń, w tym Grupę Partnerską „Zielone Bieszczady”, z której inicjatywy powstało wiele akcji promujących atuty tej części Podkarpacia. Mimo wielu ciekawych inicjatyw, oferta turystyczna Bieszczadów wciąż jeszcze wymaga udoskonalenia i poprawy jakości, na co wskazują nie tylko turyści, ale również ankietowani mieszkańcy badanych gmin oraz ich wójtowie i burmistrzowie.}, title={Wybrane aspekty kształtowania struktury produktu marketingowego regionu o wysokich walorach turystycznych (na przykładzie Bieszczadów)}, type={artykuł}, keywords={marketing turystyczny, Bieszczady, partnerstwo, wizerunek}, }