@misc{Fortuński_Bartosz_Wpływ_2011, author={Fortuński, Bartosz}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 176-193}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={W niniejszym opracowaniu autor starał się ukazać czynniki, które w jego ocenie są istotne dla klientów organizacji posiadającej SZŚ. Autor przedstawił różnego rodzaju klientów organizacji i ich powiązania z SZŚ. Klienci ci zostali uporządkowani względem poszczególnych stadiów wdrażania i funkcjonowania SZŚ według normy ISO 14001, jak również wytycznych, zaleceń oraz wymagań zawartych w normie względem organizacji. Rozważania na temat zadowolenia klientów zostały ukazane na przykładzie jednej z organizacji branży elektroenergetycznej. W odniesieniu do badanej organizacji została przeprowadzona analiza czynników wpływających na zadowolenie poszczególnych nabywców, jak również próbowano odpowiedzieć, czy SZŚ oddziałuje na zadowolenie klientów danej organizacji.}, title={Wpływ systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001 na zadowolenie klientów na przykładzie organizacji z branży elektroenergetycznej}, type={artykuł}, keywords={SZŚ, ISO 14001, klient, zadowolenie}, }