@misc{Studzińska_Elżbieta_Aleksandra_Wykorzystanie_2011, author={Studzińska, Elżbieta Aleksandra}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 578-593}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={W artykule przedstawiono problematykę dotyczącą najważniejszych metod badania satysfakcji klientów banku. Omówiono samą satysfakcję i jej pomiar. Wskazano, że satysfakcja klientów banku jest jednym z ważnych determinantów kształtujących lojalność klientów banku. Klient jest źródłem wiedzy o produkcie i jakości świadczonych usług. Pokazano przemiany, które dokonały się w funkcjonowaniu banków, zmieniły dotychczasowe relacje klient–bank. Klient ma możliwość korzystania z ofert różnych banków, a więc przestał być klientem stałym związanym tylko z jednym bankiem. Oznacza to dostosowanie się banków do rosnących wymagań klientów przez zwiększanie satysfakcji klientów. Szczegółową uwagę zwrócono na metody pomiaru i badań satysfakcji klienta.}, title={Wykorzystanie metod badań satysfakcji klientów banku}, type={artykuł}, keywords={satysfakcja klienta, badania satysfakcji klienta, usługi bankowe}, }