@misc{Nogalski_Bogdan_Strategie_2009, author={Nogalski, Bogdan and Falencikowski, Tadeusz}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 49, s. 171-181}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Przedmiotem analizy były strategie rozwoju firm, które zapewniają przesyłanie sygnału internetu. Takie przedsiębiorstwa nazywane są dostawcami usług internetowych [Internet Service Providers ISP]. Celem opracowania było skoncentrowanie się na sferze rozwoju tych operatorów internetowych, którzy zajmują się obsługą sieci lokalnych. Są oni dostarczycielami sygnału internetowego do użytkowników końcowych, czyli głównie przedsiębiorstw oraz gospodarstw domowych, zatem prowadzą działalność, która składa się z dwóch sfer. Pierwsza to biznes dla biznesu (B2B), a druga to biznes dla domu (B2H), który został szerzej w artykule omówiony.(fragment tekstu)}, title={Strategie rozwoju Internet Service Providers - analiza przypadku}, type={artykuł}, }