@misc{Karasiewicz_Grzegorz_Jednostki_2023, author={Karasiewicz, Grzegorz}, contributor={Sobocińska, Magdalena. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.65.7.32}, year={2023}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Karasiewicz, G. (2023). Jednostki cenowe – koncepcja i typologia. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 455–465). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Opracowanie ma charakter koncepcyjny. Celem rozdziału jest określenie innowacyjnych jednostek cenowych i ich możliwości rynkowych oraz przedstawienie typologii jednostek cenowych. Punktem wyjścia do identyfikacji innowacyjnych jednostek cenowych są dwie koncepcje teoretyczne: logiki usługowej dominacji (service-dominant logic, SDL) oraz wartości użytkowania (value-in-use).}, title={Jednostki cenowe – koncepcja i typologia}, type={rozdział}, keywords={innowacje cenowe, jednostki cenowe, koncepcja logiki usługowej dominacji, service-dominant logic, wartość użytkowania, value-in-use}, }