@misc{Pilarczyk_Bogna_Wykorzystanie_2023, author={Pilarczyk, Bogna and Rogala, Anna}, contributor={Sobocińska, Magdalena. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.65.7.37}, year={2023}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Pilarczyk, B. i Rogala, A. (2023). Wykorzystanie komunikacji omnikanałowej na rynku farmaceutycznym do wspierania pacjentów w odpowiedzialności za zdrowie. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 523–536). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Celem rozważań jest analiza możliwości wykorzystania omnikanałowej komunikacji marketingowej do wspierania pacjentów w odpowiedzialności za zdrowie. Rozdział bazuje na przeglądzie literatury oraz obserwacjach z rynku zdrowia poczynionych przez autorki i ma charakter przyczynkowy. Omówiono w nim koncepcję budowania zaangażowania pacjenta w proces leczenia z wykorzystaniem omnikanałowej komunikacji marketingowej prowadzonej przez podmioty działające na rynku zdrowia, w szczególności na rynku farmaceutycznym. W świetle przeprowadzonych analiz, w celu uzyskiwania najlepszych efektów w obszarze kształtowania pozytywnych zachowań zdrowotnych jednostek, warto adaptować rozwiązania komunikacji omnikanałowej, zakładającej pełne dostosowanie się do potrzeb oraz kontekstu konsumenta/pacjenta, uwzględniającej jego preferencje i upodobania.}, title={Wykorzystanie komunikacji omnikanałowej na rynku farmaceutycznym do wspierania pacjentów w odpowiedzialności za zdrowie}, type={rozdział}, keywords={komunikacja omnikanałowa, zdrowie, rynek farmaceutyczny, komunikacja z pacjentem}, }