@misc{Sokołowska-Durkalec_Agnieszka_Dylematy_2025, author={Sokołowska-Durkalec, Agnieszka}, identifier={DOI: 10.15611/2025.07.8}, year={2025}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={s. 439}, description={Publikacja dostępna wyłącznie na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, description={Cytuj jako: Sokołowska-Durkalec, A. (2025). Dylematy konceptualizacji społecznej nieodpowiedzialności przedsiębiorstwa. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, description={Nota copyright obowiązuje do 31 grudnia 2025. Kopiowanie i powielanie w jakiejkolwiek formie wymaga pisemnej zgody. Wydawcy Od 1 stycznia 2026 publikacja dostępna na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0).}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={[Prezentowana monografia jest pierwszym w literaturze przedmiotu wielowymiarowym i kompleksowym konceptualno-teoretycznym studium na temat problematycznego ujęcia konceptualizacji społecznej nieodpowiedzialności, w której podjęto się niełatwego zadania eksploracji, wyjaśnienia i syntezy dylematów dotyczących jednego z etapów budowania teorii. Celem głównym niniejszego opracowania jest identyfikacja dylematów konceptualizacji społecznej nieodpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSI) z perspektywy jej problematycznego kontekstu. Na treść opracowania składają się rozważania, wzbogacające teorię nauk o zarządzaniu i jakości w trzech płaszczyznach, tj. teoriopoznawczej, metodologicznej i aplikacyjnej. Aktualność i ważność podejmowanej w pracy problematyki, szczególne walory poznawcze, a także praktyczne ujęcie CSI sprawią, że monografia znajdzie czytelników nie tylko wśród naukowców i studentów, lecz także przedstawicieli praktyki gospodarczej.] z zapowiedzi}, type={książka}, title={Dylematy konceptualizacji społecznej nieodpowiedzialności przedsiębiorstwa}, keywords={zarządzanie, społeczna nieodpowiedzialność przedsiębiorstwa, CSI, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, konceptualizacja}, }