@misc{Zagajewska_Paulina_Współczesne_2025, author={Zagajewska, Paulina}, contributor={Detyna, Beata. Redakcja and Szymaniec, Piotr. Redakcja}, identifier={DOI: 10.71433/2025.99.4.13}, year={2025}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Administracja publiczna i polityki publiczne. Tom poświęcony pamięci Profesora Ryszarda Herbuta, s. 211-222}, publisher={Wydawnictwo Naukowe Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa}, language={pol}, abstract={Rozdział analizuje rolę marketingu w funkcjonowaniu miejskich inkubatorów przedsiębiorczości, podkreślając ich znaczenie dla rozwoju lokalnych społeczności i gospodarki. W części teoretycznej omówiono podstawy marketingu usług publicznych i marketingu terytorialnego ze szczególnym naciskiem na nowe kierunki rozwoju w tych dziedzinach. Wykazano, że marketing inkubatorów przedsiębiorczości łączy elementy obu podejść, odpowiadając zarówno na potrzeby przedsiębiorców, jak i na cele związane z budowaniem pozytywnego wizerunku miasta. Wnioski wskazują na potrzebę dalszych badań nad skutecznością działań marketingowych Wałbrzyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości oraz jego wpływem na rozwój lokalnego rynku.}, type={rozdział}, title={Współczesne wyzwania w promocji miejskich inkubatorów przedsiębiorczości}, keywords={marketing usług publicznych, marketing terytorialny, inkubator przedsiębiorczości, Wałbrzych, promocja, reklama}, }