@misc{_Nowe_2023, contributor={Sołoducho-Pelc, Letycja. Redakcja and Radomska, Joanna. Redakcja and Witek-Crabb, Anna. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.33.6}, year={2023}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={s. 176}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, language={eng}, abstract={[W zeszycie studenci zaprezentowali swoją interpretację badań nad zarządzaniem, w poszczególnych artykułach przedstawiając wyniki analiz teoretycznych i empirycznych. W publikacji omówiono następujące zagadnienia: cechy osobowościowe oraz zachowania charakterystyczne dla kobiet i mężczyzn na stanowiskach przywódczych; wpływ inteligencji emocjonalnej na styl zarządzania menedżerów; badanie dojrzałości zarządzania projektami: studium przypadku wiodącej firmy z sektora energetycznego; wpływ polityki różnorodności i integracji na wyniki organizacyjne w organizacjach nastawionych na zysk; wyzwania przemysłu modowego na przykładzie Zary – perspektywa zachowań współczesnych konsumentów; Lean management jako koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem, w tym doskonalenia procesów; wpływ marki opartej na stylu życia na emocje konsumentów do marki; budowanie wizerunku marki w branży dziecięcej; zarządzanie konfliktami pomiędzy pracownikami w warunkach pracy zdalnej; zarządzanie małym przedsiębiorstwem; zmiany w zakresie postrzegania prywatności przez użytkowników oraz przetwarzania danych osobowych przez organizacje – studium przypadku firmy Apple; budowanie zespołu oraz work-life balance w pracy zdalnej menedżerów projektów w firmie Softserve.] nota autora.}, title={Nowe trendy w zarządzaniu}, type={książka}, keywords={zarządzanie, lean management, marka, wizerunek, style zarządzania, konsumenci, praca zdalna, małe przedsiębiorstwo, dane osobowe, zespół, work-life balance, menedżer}, }