@misc{_Postawy_2024, contributor={Haberla, Marcin. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2024.37.5}, year={2024}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={s. 122}, description={Cytuj jako: Haberla, M. (red.). (2024). Postawy konsumentów wobec innowacji w handlu detalicznym w kontekście pandemii COVID-19. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, description={Publikacja dostępna wyłącznie na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, description={Nota copyright obowiązuje do 31 stycznia 2026. Kopiowanie i powielanie w jakiejkolwiek formie wymaga pisemnej zgody Wydawcy. Od 1 lutego 2026 publikacja dostępna na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0).}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={[Celem monografii jest identyfikacja postaw konsumenckich wobec innowacyjnych rozwiązań stosowanych w handlu detalicznym wraz z ich uwarunkowaniami i skutkami, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu pandemii COVID-19. Struktura książki obejmuje wstęp, trzy rozdziały problemowe, zakończenie, bibliografię i załącznik, w którym zamieszczono kwestionariusz ankiety. Zrozumienie tego, w jaki sposób konsumenci reagują na innowacje, ma ogrom­ne znaczenie dla rozwoju handlu detalicznego, gdyż postawy konsumentów wpły­wają na akceptację lub opór wobec nowych rozwiązań. Umieszczenie badań w kon­tekście pandemii COVID-19 jest ważne z punktu widzenia jej znaczenia dla procesów adaptacyjnych do nowych warunków rynkowych oraz określenia możliwości i barier dalszego rozwoju innowacji. Monografia ma także znaczenie aplikacyjne, dostarcza bowiem wskazówki dla praktyków i decydentów związanych z sektorem handlu detalicznego, które mogą wspierać ich decyzje i działania związane z wprowadzaniem i rozwojem innowacyj­nych rozwiązań.] z zapowiedzi.}, type={książka}, title={Postawy konsumentów wobec innowacji w handlu detalicznym w kontekście pandemii COVID-19}, keywords={handel detaliczny, zachowania konsumentów, innowacje w handlu, postawy konsumentów, pandemia COVID-19}, }