@misc{Waniowski_Paweł_Postrzeganie_2012, author={Waniowski, Paweł}, year={2012}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11), s. 139-149}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Wśród wielu informacji przekazywanych potencjalnym nabywcom dóbr konsumpcyjnych szczególne miejsce zajmują informacje o poziomie i strukturze cen. Na podstawie wyników licznych badań w artykule przedstawiono sposoby przekazywania informacji o cenach i ich percepcję. Zwrócono uwagę przede wszystkim na afektywny i kognitywny kontekst tych informacji, na znaczenie ceny w przekazywaniu informacji o promocjach, na rolę informacji cenowych w różnych typach kanałów dystrybucji oraz percepcję informacji o cenach o nierównych końcówkach}, title={Postrzeganie informacji o cenach przez nabywców dóbr konsumpcyjnych}, type={artykuł}, keywords={cena, informacja, nabywcy, price, information, purchasers}, }