@misc{Badzińska_Ewa_Potencjał_2014, author={Badzińska, Ewa}, identifier={DOI: 10.15611/ie.2014.2.21}, year={2014}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2014, Nr 2 (32), s. 251-261}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Istotne przemiany cywilizacyjne, których następstwem jest formowanie się społeczeństwa sieci, niosą za sobą konieczność poszukiwania nowych, bardziej efektywnych modeli edukacji wykorzystujących potencjał nowych mediów. Obszar badań – zastosowania technologii ICT w usługach edukacyjnych – ograniczono do identyfikacji i analizy działań wspierających wyszukiwanie i selekcję potrzebnych informacji. Celem artykułu jest wskazanie narzędzi i mechanizmów stosowanych głównie w przestrzeni wirtualnej, które zwiększają motywację uczących się oraz umożliwiają wzrost percepcji wiedzy, a więc pośrednio osiąganie pożądanych celów edukacyjnych. Artykuł został opracowany w oparciu o przegląd serwisów i aplikacji edukacyjnych potwierdzających skuteczność wykorzystania gamifikacji i urządzeń mobilnych w edukacji oraz na podstawie wyników badań jakościowych przeprowadzonych przez autorkę w czasie realizacji stażu badawczo-naukowego w przedsiębiorstwie doradczo-szkoleniowym. Artykuł ma charakter badawczo-analityczny i może stanowić punkt wyjścia do pogłębionych badań empirycznych}, title={Potencjał urządzeń mobilnych i gamifikacji w usługach edukacyjnych}, type={artykuł}, keywords={nowe media, ICT, gamifikacja, urządzenia mobilne, usługi edukacyjne, new media, gamification, mobile devices, educational services}, }