@misc{Bagrij_Joanna_Ujęcie_2015, author={Bagrij, Joanna}, identifier={DOI: 10.15611/noz.2015.3.01}, year={2015}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 3 (24), s. 9-19}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Modele biznesowe od lat 90. wykorzystywane są do przekształcenia pomysłu przedsiębiorcy na sposób tworzenia wartości, która ma zostać osiągnięta w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej. W niniejszym artykule przedstawiona została propozycja modyfikacji koncepcji modelu biznesowego według A. Osterwaldera i Y. Pigneura. Wskazano na konieczność zwrócenia uwagi na aktywa niematerialne podczas definiowania elementów modelu biznesowego, a także na odpowiednie zintegrowanie zasobów niematerialnych z aktywami materialnymi, gdyż współdziałanie wszystkich elementów modelu biznesowego pozwala osiągnąć efekty synergiczne, przejawiające się w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej}, title={Ujęcie zasobowe tworzenia wartości w modelu biznesowym}, type={artykuł}, keywords={model biznesowy, podejście zasobowe, proces kreacji wartości, business model, resource-based view, value creation process}, }