@misc{Woźniak-Malczewska_Maria_Społeczna_2016, author={Woźniak-Malczewska, Maria}, identifier={DOI: 10.15611/noz.2016.1.14}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 1 (26), s. 166-182}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Barierami wdrażania innowacji można nazwać takie czynniki; które utrudniają; opóźniają lub całkowicie uniemożliwiają przeprowadzenie procesu innowacyjnego. Badanie społecznej niepewności jako bariery wdrażania innowacji zostało przeprowadzone w oparciu o studium przypadku sektora biopaliw w Polsce. Artykuł ma na celu wskazanie; że jedną z barier rozwoju sektora biopaliw w Polsce może być społeczna niepewność. Po pierwsze; wskazuje on na wybrane bariery wdrażania innowacji. Po drugie; opisuje; czym jest niepewność; i określa; jaka definicja społecznej niepewności została wykorzystana. Po trzecie; krótko opisuje sytuację sektora biopaliw w Polsce; zwracając jedynie uwagę na problemy akceptacji społecznej. Na końcu prezentuje badania przeprowadzone wśród młodych dorosłych w Polsce dotyczące percepcji biopaliw; pokazując; że mimo deklarowanego pozytywnego nastawienia do biopaliw respondenci mniej chętnie z nich korzystają}, title={Społeczna niepewność jako bariera wdrażania innowacji - przykład biopaliw w Polsce}, type={artykuł}, keywords={innowacje, społeczna niepewność, biopaliwa, wdrażanie innowacji, innovation, social uncertainty, biofuels, innovation implementation}, }