@misc{Konieczny_Paweł_Metody_2011, author={Konieczny, Paweł}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Nauki o Finansach = Financial Sciences, 2011, Nr 4 (9), s. 63-76}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Artykuł stanowi próbę wyjaśnienia, czym jest koncepcja kapitału klienta. Zaprezentowano wybrane metody pomiaru kapitału klienta oraz korzyści mogące wynikać ze stosowania tej koncepcji w bankowości spółdzielczej. Ponadto zasygnalizowano bariery związane z wdrożeniem koncepcji. Pierwszą część publikacji poświęcono podstawowym pojęciom, jak kapitał klienta, zarządzanie kapitałem klienta, natomiast w drugiej części podjęto próbę prezentacji kilku podstawowych metod pomiaru kapitału klienta z uwzględnieniem możliwości ich adaptacji do uwarunkowań sektora spółdzielczego}, title={Metody pomiaru kapitału klienta i możliwości ich wykorzystania w bankowości spółdzielczej}, type={artykuł}, keywords={klient, kapitał klienta, zarządzanie kapitałem klienta, całożyciowa wartość klienta, wartość klienta, customer, customer equity, customer equity menagement, Customer lifetime value, cooperative banking}, }