@misc{Sereda_Paweł_Wpływ_2018, author={Sereda, Paweł}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.541.19}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 541, s. 245-256}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={W artykule autor podjął próbę zweryfikowania wpływu zmian wynikających z wdrożenia nowej ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej na proces sprzedaży ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi. Przeprowadzono analizę wytycznych do ankiety poprzedzającej proces zawarcia umowy ubezpieczenia oraz przeanalizowano rzeczywiste ankiety przeprowadzone już na polskim rynku. Kluczowe wymagania, jakie musi spełnić klient, zestawiono z profilem inwestycyjno-oszczędnościowym Polaków. Na tej podstawie autor wyciągnął wnioski dotyczące potencjalnego wpływu wdrożenia ankiety na proces sprzedaży. Na podstawie badania i analizy stwierdzono, że nowy proces sprzedaży będzie lepszy dla klienta, ponieważ pozwoli lepiej dostosować produkt do jego potrzeb, ale jednocześnie w przyszłości może przynieść niższe wyniki sprzedaży ubezpieczeń typu unit-linked}, title={Wpływ zmian legislacyjnych na proces sprzedaży ubezpieczeń na życie z funduszami kapitałowymi}, type={artykuł}, keywords={ankieta, unit-linked, UFK, ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, potrzeby klientów, proces sprzedaży, questionnaire, IF, act of insurance and reinsurance activities, customer needs, sales proces}, }