@misc{Stawicka_Ewa_Komunikowanie_2011, author={Stawicka, Ewa}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 166, s. 680-690}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Autorka zwraca uwagę na istotność i ważność dobrowolnych działań przedsiębiorstw wobec społeczeństwa i środowiska na rynku. Podkreśla ważność koncepcji interesariuszy, czyli podmiotów i grup, które w bezpośredni sposób są związane, mają wpływ lub są pod wpływem przedsiębiorstwa. Istotnym działaniem z zakresu CSR jest informowanie interesariuszy, w jaki sposób został wypracowany zysk, przestrzegane są przepisy, prawo, poszanowane środowisko naturalne, społeczności lokalne, pracownicy. Aby komunikować i porównywać wyniki gospodarcze, środowiskowe i społeczne przedsiębiorstw na całym świecie powstają raporty społeczne oraz programy etyczne. Narzędzia można uznać za źródła komunikowania o jakości i wydajności danej organizacji w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz element przewagi konkurencyjnej}, title={Komunikowanie społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach}, type={artykuł}, }