@misc{Lew_Grzegorz_Koszty_2011, author={Lew, Grzegorz}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 182, s. 282-290}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Tworzenie długotrwałych poprawnych relacji z klientami jest jednym z kluczowych elementów decydujących o sukcesie na rynku. Działania temu służące pociągają za sobą koszty, które mają różny charakter i wartość uzależnioną od etapu tych relacji. Artykuł ma na celu przedstawienie problemów dotyczących narzędzi stosowanych na etapie obsługi klientów i związanych z nimi kosztów. Koszty obsługi klientów w swojej skumulowanej wartości stanowią najczęściej największą część kosztów relacji z poszczególnymi klientami, a co za tym idzie – ich optymalizacja przynieść może najlepsze efekty}, title={Koszty obsługi klienta w rachunku kosztów cyklu życia klienta}, type={artykuł}, }