Preferencje i zachowania konsumentów na rynku kosmetyków naturalnych
Tytuł publikacji grupowej:Nauki Inżynierskie i Technologie = Engineering Sciences and Technologies
Tytuł odmienny:Consumer preferences and behaviors in the natural cosmetics market
Autor:Firek, Anna ; Dziadkowiec, Joanna M.
Temat i słowa kluczowe:kosmetyki naturalne ; preferencje ; zachowania konsumentów ; natural cosmetics ; preferences ; consumer behavior
Opis:Nauki Inżynierskie i Technologie = Engineering Sciences and Technologies, 2020, Nr 36, s. 57-69
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Nauki Inżynierskie i Technologie = Engineering Sciences and Technologies, 2020, Nr 36
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:
CC BY-SA 4.0