Marka jako instrument społecznego konstruowania jednostki - metody jakościowe i ilościowe
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Brand as an Instrument of Social Creation of a Unity - Qualitative and Quantitative Methods
Autor: Temat i słowa kluczowe:corporate identity ; marka ; indywidualny wywiad pogłębiony ; fotografia socjologiczna ; interpretacja semiologiczna
Opis: Abstrakt: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: