Struktura obiektu
Tytuł:

Planowanie kampanii społecznych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Social Change Campaign Planning

Autor:

Daszkiewicz, Magdalena

Temat i słowa kluczowe:

kampania społeczna ; program społeczny ; marketing społeczny ; planowanie kampanii społecznej

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 131-145

Abstrakt:

Budowanie kampanii społecznych wymaga solidnego planowania, dającego szansę na dotarcie do docelowych odbiorców i wywołanie oczekiwanych zmian postaw i zachowań. Celem artykułu jest przedstawienie możliwości związanych z planowaniem kampanii społecznych. Zostały w nim omówione propozycje procedur wykorzystywanych w procesie budowania kampanii społecznej z uwzględnieniem złożoności decyzji podejmowanych na poszczególnych jego etapach.

Wydawca:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: