Struktura obiektu
Tytuł:

Tradycyjna sprzedaż osobista w świetle opinii klientów (na przykładzie firmy Avon)

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Tradycyjna sprzedaż osobista w świetle opinii klientów (na przykładzie firmy Avon) / Traditional Personal Selling in the Light of Customers' Opinions (on the Example of Avon)

Autor:

Rynkiewicz, Maria ; Oczachowska, Alina

Temat i słowa kluczowe:

sprzedaż osobista ; marketing ; Avon ; konsultant ; klient

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 173-181

Abstrakt:

Celem pierwszej części badania było rozpoznanie postawy klientów firmy Avon wobec sprzedaży osobistej, natomiast celem obserwacji konsultantów było stwierdzenie, w jakim stopniu wykorzystują oni w swej pracy znane techniki sprzedaży. Klienci nie krytykują nachalnej czy niewłaściwej postawy sprzedawcy ani nie wierzą, że się nimi manipuluje, skłaniając ich do kupna niepotrzebnych rzeczy. Zewnętrzny wizerunek konsultantów jest dopracowany z dużą starannością i może być uznany za bardzo profesjonalny. Natomiast ich umiejętności sprzedażowe rozwijają się dzięki intuicji i chęci pomocy klientowi. Wybrane techniki stosują bezwiednie i są przekonani, że wykonują swą pracę rzetelnie i uczciwie.

Wydawca:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: