Tradycyjna sprzedaż osobista w świetle opinii klientów (na przykładzie firmy Avon)
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny: Autor:Rynkiewicz, Maria ; Oczachowska, Alina
Temat i słowa kluczowe:sprzedaż osobista ; marketing ; Avon ; konsultant ; klient
Opis: Abstrakt: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: