Analiza korespondencji w badaniu postaw osób dokonujących zakupów przez Internet
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:A Correspondence Analysis Study of Students' Attitudes Defining Online Shopping
Autor:Machowska-Szewczyk, Małgorzata ; Sompolska-Rzechuła, Agnieszka
Temat i słowa kluczowe:analiza korespondencji ; zakupy przez Internet ; kwestionariusz ankiety
Opis: Abstrakt: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 141 ; Ekonometria = Econometrics, 2011, Nr 29 ; Zastosowania metod ilościowych
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: