Opiekun, buntownik czy kreator? Kody archetypowe a działania nauczycieli w kryzysie pandemii
Tytuł publikacji grupowej:Zeszyty Naukowe Collegium Witelona
Tytuł odmienny:A guardian, a rebel or an everyman? Archetypal codes and the teacher’s actions in a pandemic crisis
Autor: Współtwórca:Kowal-Orczykowska, Anna. Redakcja
Temat i słowa kluczowe:kryzys ; zmiana ; archetypy jungowskie ; nauczyciel w sytuacji zmiany
Opis:Zeszyty Naukowe Collegium Witelona, nr 44(3)/2022, s. 73-87
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Zeszyty Naukowe Collegium Witelona ; Zeszyty Naukowe Collegium Witelona, nr 44(3)/2022 ; Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: