Struktura obiektu
Tytuł:

Interpretacja zjawiska kryzysu w kontekście modelu komunikacji społecznej

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Crisis Phenomenon Interpretation in the Communication Model Context

Autor:

Zalewska, Magdalena

Temat i słowa kluczowe:

kryzys ; komunikowanie się ; model trójkątny T.M. Newcomba ; model agenda-setting M. McCombsa i D. Showa

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128, s. 623-629

Abstrakt:

W niniejszym artykule wskazano na obiektywne i subiektywne źródła kryzysu. Skupiono się na źródłach subiektywnych. Na przykładzie dwóch wybranych modeli komunikacyjnych - modelu trójkątnego i modelu agenda-setting - przedstawiono, w jaki sposób właśnie poprzez komunikację społeczną subiektywne źródła kryzysu wpływają na eskalację zagrożenia kryzysowego.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Odnowa przedsiębiorstw – czego nauczył nas kryzys?

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: