Struktura obiektu
Tytuł:

The Meaning of Culture in Marketing Activities of Enterprises Worldwide - Selected Aspects

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Znaczenie kultury w działaniach marketingowych przedsiębiorstw na całym świecie - wybrane aspekty

Autor:

Sokół, Aneta

Temat i słowa kluczowe:

marketing ; culture

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 113, s. 796-806

Abstrakt:

The subject of the article is the notion of culture and its components. In the article close attention has been given to a discussion on cultural factors, which affect the decisions taken in preparation for advertising campaigns on foreign markets. Also, some examples of mistakes made due to the lack of knowledge of cultural differences in planning marketing activities in various countries are discussed.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

eng

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 113 ; Ekonomia

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: