Struktura obiektu
Tytuł:

Zarządzanie poziomem usług w przedsięwzięciach outsourcingowych z zakresu IT

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Service Level Management in IT Outsourcing Enterprises

Autor:

Idzikowski, Wojciech ; Sobińska, Małgorzata

Temat i słowa kluczowe:

outsourcing IT ; umowy SLA ; metryki SLA

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 119, s. 141-150

Abstrakt:

Artykuł dotyczy zarządzania poziomem usług w przedsięwzięciach outsourcingowych z zakresu IT. Omówiono w nim następujące zagadnienia: analizę potrzeb klientów, tworzenie umów SLA jako kluczowego elementu każdej umowy outsourcingowej, zasady określania metryk dla SLA dotyczących usług informatycznych oraz monitorowanie współpracy z dostawcą w kontekście zarządzania jakością usług. Najważniejsze wnioski z podjętych rozważań stanowią podsumowanie referatu.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 119 ; Informatyka Ekonomiczna, nr 18 ; Systemy informacyjne w zarządzaniu. Zastosowania praktyczne

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: