Struktura obiektu
Tytuł:

Personalizacja procesu uczenia w systemach e-learningu

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Personalization of The Learning-Teaching Process in E-Learning Systems

Autor:

Niesler, Andrzej ; Wydmuch, Gracja

Temat i słowa kluczowe:

e-learning ; proces uczenia ; personalizacja ; adaptacja

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 118, s. 159-168

Abstrakt:

W artykule przedstawiono problem identyfikacji czynników wspomagających personalizację procesu uczenia oraz efektywności ich wykorzystania w kontekście warstwy interakcji systemów e-learningu. Szczególna uwaga została poświęcona sposobowi postrzegania rzeczywistości przez użytkownika oraz jego predyspozycjom do uczenia się, czyli czynnikom determinującym indywidualne podejście do realizacji programów dydaktycznych. Współczesne systemy e-learningu stwarzają możliwość nie tylko zastąpienia nauczania tradycyjnego, ale także osiągnięcia większej skuteczności nauczania - zarówno dzięki dostępności różnorodnych form prezentacyjnych, jak i dzięki mechanizmom pełnej personalizacji w ramach realizowanych kursów.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 118 ; Informatyka Ekonomiczna, nr 17 ; Systemy informacyjne w zarządzaniu. Przegląd naukowo-dydaktyczny

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: