Struktura obiektu
Tytuł:

Kluczowe czynniki sukcesu społecznej odpowiedzialności Przedsiębiorstwa

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Key Factors of Success of Corporate Social Responsibility

Autor:

Zając, Czesław

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 89, s. 31-40

Abstrakt:

W opracowaniu przedstawiono kluczowe czynniki sukcesu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), występujące w jego środowisku wewnętrznym i w jego otoczeniu. Charakterystykę wewnętrznych i zewnętrznych czynników powodzenia koncepcji CSR poprzedzono analizą źródeł upowszechniania się tej koncepcji. Wskazano także na korzyści społecznej odpowiedzialności biznesu dla przedsiębiorstw i społeczeństwa.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 89

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: