Object structure
Title:

Strategia sukcesu Red Bulla

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Red Bull's Success Strategy

Creator:

Sołoducho-Pelc, Letycja

Subject and Keywords:

strategia ; czynniki sukcesu ; przewaga konkurencyjna ; wizerunek ; reputacja ; marka

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 398-406

Abstrakt:

Celem referatu była analiza i ocena innowacyjnej strategii firmy Red Bull. Przedsiębiorstwo zawdzięcza swój sukces realizacji strategii, której podstawę stanowią innowacyjne, odważne pomysły biznesowe oraz nietypowy marketing. Firma zbudowała swoją pozycję lidera rynku napojów energetycznych, opierając się na jednym produkcie i stanowi interesujący przykład realizacji strategii niszy rynkowej w wymiarze globalnym.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116 ; Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: