Struktura obiektu
Tytuł:

Personalizacja portali korporacyjnych, czyli dostosowanie portalu do preferencji zidentyfikowanego użytkownika

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Enterprise Portals Personalization I.E. Portal Adaptation to the Preferences of Identified User

Autor:

Olszówka, Kornelia

Temat i słowa kluczowe:

personalizacja portali ; profil użytkownika ; portal korporacyjny ; użytkownik portalu

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 88, s. 222-237

Abstrakt:

W pracy scharakteryzowano portale korporacyjne jako rozwiązanie wspomagające pracę organizacji poprzez prezentację ich istoty oraz funkcji. Przedstawiono taksonomię portali korporacyjnych w oparciu o kryteria: dostępu do portalu, podziału użytkowników, sposobu dostarczania użytkownikowi informacji, kontaktu i współpracy między użytkownikami oraz sposobu rozproszenia informacji korporacyjnej w całej organizacji. Omówiono także zagadnienie profilowania użytkownika, co jest niezmiernie istotne w procesie personalizacji portali korporacyjnych, zaprezentowano istotę procesu personalizacji tych portali oraz opisano jego etapy.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Informatyka Ekonomiczna, nr 15 ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 88

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: