Struktura obiektu
Tytuł:

Pokolenie Y - wyzwaniem dla marketingu personalnego

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Generation "Y" as a Challenge for Personnel Marketing

Autor:

Piwowar-Sulej, Katarzyna

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 43, s. 192-199

Abstrakt:

Celem artykułu jest zaprezentowanie działań podejmowanych w ramach marketingu personalnego, związanych z potrzebą dostosowania się pracodawców do nowych wymagań rynku pracy. Na podstawie analizy cech charakterystycznych "millenialsów" wskazano na przykłady szczegółowych narzędzi marketingu personalnego skierowanych do analizowanej grupy. Niektóre z nich mają charakter innowacyjny. (fragment tekstu)

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 43 ; Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: