Struktura obiektu
Tytuł:

Analiza wybranych turystycznych produktów markowych funkcjonujących na pomorzu

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Analysis of selected tourists brand products in the Pomeranian Voivodeship

Autor:

Marczak, Mirosław

Temat i słowa kluczowe:

marka ; branding ; produkt markowy ; produkt turystyczny ; Pomorze

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 801-813

Abstrakt:

Głównym celem artykułu jest analiza wybranych turystycznych produktów markowych województwa pomorskiego. Opisano m.in. atrakcyjność markowych produktów turystycznych znajdujących się na badanym obszarze, tj. „Krainę w Kratę” oraz Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku. Ukazano ponadto kierunki rozwoju badanych produktów. Na podstawie wyników przeprowadzonych badań zaprezentowano plany rozwojowe analizowanych przedsięwzięć na przyszłość oraz źródła ich finansowania.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: