Object structure
Title:

Audyt drugiej strony jako badanie zadowolenia klienta i szansa na rozwój

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Second-party audits as a customer satisfaction survey and chance for development

Creator:

Greber, Tomasz

Subject and Keywords:

audyt ; wymagania klienta ; system zarządzania

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 240-248

Abstrakt:

Audyty drugiej strony wydają się bardzo ważnym elementem komunikacji z klientem. Podczas nich dostawca ma możliwość sprawdzenia, czy wszystkie wymagania klienta zostały spełnione. Jest to zatem bardzo dobra droga do doskonalenia systemu zarządzania w zgodności ze standardami narzuconymi przez klienta. Niestety audyty drugiej strony nie zawsze są prowadzone idealnie. W artykule zaprezentowano niektóre problemy związane z nimi.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: