Object structure
Title:

Witraże wrocławskich kościołów jako produkt turystyczny

Creator:

Lesiów, Danuta ; Michniewicz, Martyna ; Lesiów, Tomasz

Contributor:

Lesiów, Tomasz. Redaktor

Subject and Keywords:

witraże ; kościoły Ostrowa Tumskiego i Wyspy Piasek ; Wrocław ; stained glass ; churches of Ostrów Tumski and Sand Island ; Wroclaw

Description:

Lesiów, D., Michniewicz, M. i Lesiów, T. (2023). Witraże wrocławskich kościołów jako produkt turystyczny. W: T. Lesiów (red.), Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii (s. 179-209). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Celem pracy jest zaprezentowanie witraży Ostrowa Tumskiego i Wyspy Piaskowej jako ciekawego produktu turystycznego. Przedstawiono życiorysy wybitnych witrażystów oraz ich prace w katedrze św. Jana Chrzciciela (Tadeusza Wojciechowskiego, Krystyny i Stanisława Pękalskich, Antoniego Michalaka oraz Ireny i Zygmunta Acedańskich), kościele św. Krzyża i św. Bartłomieja (Konstantego Kohembahra-Łyskowskiego i Jerzego Nowosielskiego) oraz kościele NMP na Piasku (Teresy Marii Reklewskiej).

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.61.9.12

Language:

pol

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: