Zastosowanie wybranych metod data mining w segmentacji klientów
Tytuł publikacji grupowej: Tytuł odmienny:Application of Selected Data Mining Methods in Customer Segmentation
Autor: Współtwórca:Grześkowiak, Alicja. Redakcja ; Peternek, Piotr. Redakcja
Temat i słowa kluczowe:analiza danych ; RFM ; k-średnich ; segmentacja klientów ; reklama ; targetowanie ; klastry ; data analysis ; k-means ; client segmentation ; advertising ; targeting ; cluster
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Debiuty Studenckie 2023 ; Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i finansach
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:
CC BY-SA 4.0