Struktura obiektu
Tytuł:

Wykorzystanie asymetrii informacji w reklamie suplementów diety i kosmetyków

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Tytuł odmienny:

Using the Asymetry of Information in Advertising Dietary Suplements and Cosmetics

Autor:

Gnach, Karolina

Współtwórca:

Borkowska, Bożena. Redaktor

Temat i słowa kluczowe:

dezinformacja ; reklama ; oportunizm ; asymetria informacji ; suplementy diety ; rynek suplementów diety ; rynek kosmetyków ; missinformation ; advert ; opportunism ; assymetry of information ; diet supplements market ; cosmetics market

Opis:

Karolina, G. (2023). Wykorzystanie asymetrii informacji w reklamie suplementów diety i kosmetyków. W B. Borkowska (red.), Ekonomia (s. 34–44). https://doi.org/10.15611/2023.05.5.03

Abstrakt:

Celem artykułu jest omówienie szerokiego problemu zjawiska asymetrii informacyjnej oraz wprowadzania do przekazu reklamowania dezinformacji. Na przykładzie rynku suplementów diety oraz rynku kosmetyków przedstawiono, w jaki sposób producenci wykorzystują w reklamie niedoinformowanie konsumentów i wywierają przez to wpływ na ich decyzje zakupowe, kierując się przy tym wyłącznie maksymalizacją swoich zysków.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.05.5.03

Język:

pol

Powiązania:

Debiuty Studenckie 2023

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: