Struktura obiektu
Tytuł:

Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firmy produkcyjnej X

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Tytuł odmienny:

Customer Service in Logistics on the Example of a Manufacturing Company X

Autor:

Knapik, Zofia

Współtwórca:

Hanczar, Paweł. Redakcja ; Szozda, Natalia. Redakcja

Temat i słowa kluczowe:

logistyka ; logistyczna obsługa klienta ; badania ankietowe ; konkurencyjność ; klienci ; logistics ; logistics customer service ; surveys ; competitiveness ; customers

Opis:

Knapik, Z. (2023). Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firmy produkcyjnej X. W: P. Hanczar, N. Szozda (red.), Logistyka i transport (s. 59-71). Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Logistyczna obsługa klienta to kluczowy element strategii firm. Waga, jaką firma przywiązuje do jakości obsługi, bezpośrednio wpływa na postrzeganie przedsiębiorstwa przez klientów. Wysoki standard obsługi klienta przyczynia się do zwiększenia ich satysfakcji, co z kolei sprzyja budowaniu lojalności wobec firmy. Nawiązywanie trwałych i mocnych relacji z klientami ma bezpośredni wpływ na wzrost zyskowności firmy. W artykule przedstawiono główne etapy logistycznej obsługi klienta oraz kluczowe wskaźniki służące do jej oceny. Przeprowadzono analizę wybranych mierników, a także opisano badanie ankietowe. Artykuł ma na celu analizę oraz ocenę efektywności obsługi klienta w firmie X, a także zaproponowanie kierunków i sposobów jej usprawnienia.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.40.6.05

Język:

pol

Powiązania:

Debiuty Studenckie 2023

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: